2010-01-01 Fredag - Årets första dag

Det nya årets första dag. Nya önskningar och löften, men känner mig inte alls glad. Det känns lite ensamt och ledsamt.

Sonen har åkte ner till Kalmar för att fortsätta sina studier. Lite "fåordig" efter nyårsfirandet var han idag. Yngsta dottern är fortfarande hos sin far och sambo, men kommer hem på söndag. Äldsta dottern har firat nyår i Gävle och har förmodligen förlorat sin jacka och i den låg hennes körkort, bankkort, kamera och pengar. Håller tummarna att den finns kvar på utestället de besökte.

Mina nyårsönskningar är väl de samma som alltid - att gå ner i vikt, men jag har en annan iår också - att försöka tycka om mig som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0